Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Babyshower-juhlat

Babyshower-juhlat

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 14.06.2016 19:30

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Babyshower-juhlat

ViestiKirjoittaja Hopeatar » 27.03.2021 18:55

Hei. Olen pitänyt kolmet Babyshower-juhlat todella monta vuotta sitten. Olen kutsunut tulevan äidin omaiset ja yleensä tarjottavat olleet nyyttäri ajatuksella. On ollut sukupuoli, nimi ja vauvan tulevat mitat veikkausta. Vieraat on tuoneet omia vauva kuviaan ja arvuuteltu kuka on kukin. Äidin värimieltymyksen mukaan kartonki sydämiä roikkunut katosta. Lahjojen ihastelu on myös ohjelmanumero. Nyt tulevana syksynä on minun vuoroni saada kutsut. Olen jo vauva haaveissani askarrellut pastellin sävyisiä kartonki vauva aiheisia koristeita. Koska rakastan askarrella ;) Luultavasti osallistun voimieni mukaan kutsujen järjestämiseen. Haluan ehkä yhdeksi ohjelma numeroksi vauvavatsan ikuistamisen kipsinauhalla. Voisi kai vauvavatsan ympärysmitan veikkaustakin olla? Pääasia että tulevaa äitia ja pikkuista juhlitaan ja että kaikki ovat sulassa sovussa.
Hopeatar
 
Viestit: 4
Liittynyt: 03.02.2021 17:47

Re: Babyshower-juhlat

ViestiKirjoittaja Minzu » 30.03.2021 11:34

Hei!
Ystävälleni juuri pidettiin vauvakutsut, olin itse osallistumassa koristeluihin. Juhlat olivat hyvin rennot ja itselleni olisin toivonut saman moisia. Korona kuitenkin sotkenut asiaa ja luulen, ettei ystäväni sen vuoksi uskalla juhlia järjestää ja jos ne itse pitäisin, niin en tiedä kuinka moni niihin kuitenkaan osallistuisi. Ehkä sitten joskus toisten.
Minzu
 
Viestit: 7
Liittynyt: 23.08.2020 17:24


Paluu Muut aiheet