Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja Capeet » 19.12.2019 19:12

Täällä on 37v tamperelainen, esikoisen pitäisi syntyä toukokuussa. <3
Capeet
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21.06.2018 22:23

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja kikke » 19.12.2019 21:47

Moikka.
Viikko 25 meneillään, alkaa tuntua raskaalta. :)
Sokereita mittailen 1-3 kertaa päivässä ja lääkityskin jo tullut. Nyt lisänä korkeahko verenpaine, josta huomena lääkäri. Dosettiin pitäisi lisätä rautaa ja vitamiineja.
vauvalla kuitenkin kaikki hyvin.
kikke
 
Viestit: 4
Liittynyt: 08.08.2019 13:04

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja sohmura » 21.12.2019 13:22

Heippa,

Täällä myös esikoistaan odottava. Laskettu aika maaliskuun alussa. Tampereen kupeessa asutaan, Kangasalan puolella (Ruutanassa). Onko täällä muita tältä puolen Pirkanmaata? Olisi tosi kiva jakaa ajatuksia ja tavatakin. Entä joko on facebook ryhmä pystyssä? Jos vain ryhmään pääsee mukaan vaikka ei ihan vielä 30 lasissa (iha pian!!). Kumppanin ja minun keskiarvoikä kuitenkin se 33 - jos se passaa.. ;)

Täällä alkanut närästys helpottamaan, mutta tilalle tullut iltaisin/öisin riivaavat levottomat jalat!!! Melkoista nukkumaanmenosirkusta ja nukahtaminen venähtää sinne 1 aamuyöllä. Kuumassa suihkussa saa ravata ja kauratyynyjä lämmittää - lopulta aivan uupuneena tulee uni.. Muilla vastaavaa?
sohmura
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21.12.2019 13:12

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja Marianni » 27.12.2019 13:50

Moikka,
Kiva olisi jonkinlaista vertaistukea,-kokemusta ja -juttuseuraa saada :) Ja nyt kun alkaa tuo ekan kolmen kuukauden kaatoväsymys olla takanapäin, niin jaksaisi varmaan jotain tehdäkin :lol: Ikää 35 ja ensimmäistä odotellaan saapuvaksi heinäkuun alussa.
Marianni
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27.12.2019 13:43

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja SannaEmilia » 27.12.2019 18:35

Helou! Täällä olisi myös esikoista odottava 39v Hervannasta! Olisi mukava tutustua Treen porukkaan! Laskettu aika 2.5.!

Hihkaiskaa ihmeessä jos teillä on jo Whatsapp porukkaa koossa! Mielelläni liityn mukaan!
SannaEmilia
 
Viestit: 6
Liittynyt: 06.02.2018 11:45

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja Maija* » 27.12.2019 18:36

Oi kiva, muitakin kohtalontovereita! Kangasalla asutaan 2v esikoisen, miehen ja koiran kanssa ja samassa elämäntilanteessa olevia kavereita ei juuri täällä päin ole joten vertaistuki ois paikallaan! Oon 34-vuotias ja la maaliskuussa. Face- tai wa-ryhmä voisi olla kiva!
Maija*
 
Viestit: 1
Liittynyt: 27.12.2019 18:29

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja kikke » 28.12.2019 14:44

sohmura kirjoitti:Heippa,

Täällä myös esikoistaan odottava. Laskettu aika maaliskuun alussa. Tampereen kupeessa asutaan, Kangasalan puolella (Ruutanassa). Onko täällä muita tältä puolen Pirkanmaata? Olisi tosi kiva jakaa ajatuksia ja tavatakin. Entä joko on facebook ryhmä pystyssä? Jos vain ryhmään pääsee mukaan vaikka ei ihan vielä 30 lasissa (iha pian!!). Kumppanin ja minun keskiarvoikä kuitenkin se 33 - jos se passaa.. ;)

Täällä alkanut närästys helpottamaan, mutta tilalle tullut iltaisin/öisin riivaavat levottomat jalat!!! Melkoista nukkumaanmenosirkusta ja nukahtaminen venähtää sinne 1 aamuyöllä. Kuumassa suihkussa saa ravata ja kauratyynyjä lämmittää - lopulta aivan uupuneena tulee uni.. Muilla vastaavaa?



Moro,
Levottomat jalat on todella ärsyttävä oire. Mulla taisi käydä samoin, kun ruoka ei enää pyri ylös makuulla, on alkaneet jalat vispata. Ennenkin ollut sama juttu että raskausaikana levarit pahenee. Lääkitystä en ole niihin koskaan tarvinnut. Epäilivät neuvolassa että ovat yhteydessä alhaiseen hemoglobiiniin joka on laskusuunnassa. Varastorautakin on vähissä. Rautalääkkeillä nostaminen kestää aikansa, eikä raja rautatankkaukseen ole vielä tullut vastaan. Mä pystyn nukkumaan sängyssä melko hyvin, kai oon niin väsynyt?, mutta joka iltaisen sohvalle nukahtamisen jälkeen herään jalkoja sätkyttelemään. :(
kikke
 
Viestit: 4
Liittynyt: 08.08.2019 13:04

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja PLM » 30.12.2019 18:22

Hei,

olipa mukava törmätä tähän keskusteluun. Muutaman päivän päästä pyörähtää lasiin 31-vuotta ja esikoistamme odotamme saapuvaksi maaliskuun lopulla. Puolitoista vuotta olemme Tampereella asustaneet.

Ehdottomasti olisi mukava tutustua ja jakaa kokemuksia muiden samaa seikkailua elävien kanssa! :)
PLM
 
Viestit: 4
Liittynyt: 10.12.2019 19:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja SannaEmilia » 30.12.2019 19:13

Hei!

Onko teillä jo jotain kautta kasassa porukkaa Tampereella? Harmi kun täällä ei voi lähettää yksityisviestejä?
SannaEmilia
 
Viestit: 6
Liittynyt: 06.02.2018 11:45

Re: Raskaana olevien tapaamisia Tampereella / 30+ naiset

ViestiKirjoittaja Amaya » 05.01.2020 01:06

Moikka!
Myös minulla olisi kiinnostusta liittyä esim. yhteiseen Facebook-ryhmään. Osaisiko/viitsisikö joku sellaisen pistää näppärästi pystyyn ja jollain tapaa kutsua kiinnostuneet..?

Itse olen 36v. tamperelainen ja esikoista odotellaan syntyväksi heinäkuun alkupuoliskolla. Uutta ja jännittävää siis täälläkin kaikki ja olisi mukava jakaa ajatuksia.
Amaya
 
Viestit: 1
Liittynyt: 10.07.2018 11:06

EdellinenSeuraava

Paluu Muut aiheet