Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Limatulpan irtoaminen aikaisin

Limatulpan irtoaminen aikaisin

ViestiKirjoittaja KS31 » 10.09.2021 11:30

Mistä ihmeestä tietää, onko kyseessä limatulppa, runsaampaa valkovuotoa tai jotain muuta?

Tänään alkoi rv20. Harjoitussupistuksia on rasituksessa, ei erityisen häiritseviä. Olo ihan hyvä, ei mitään erikoista.
Vauvan liikkeet tuntuu päivittäin, syke dopplerilla kotona on ok ja sydänäänet kuuluu.
Viikko sitten oli viimeksi neuvola ja siellä oli kaikki hyvin, lääkäri kuunteli sydänäänet ja teki sisätutkimuksen.

Kävin nyt vessassa (pissalla) kun pyyhkiessä paperiin tuli isohko klöntti jotain. Limaa. Kellertävää/vaaleaa. Ei verta tms. Sellaista voinut joskus olla kun valkovuotoakin...
Eilen olin yhdynnässä (ekaa kertaa 3 viikkoon) ja mietin voiko se vaikuttaa...

Googletellut olen ja joko se meinaa synnytystä lähipäivinä tai viikkoina, tai sitten ei huolta ja rakentuu uudestaan.. (?)

Seuravaa käynti vasta 1,5 viikon päästä (silloin rakenneultra.)

Olen huolissani ja mietin nyt asiaa.
KS31
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28.06.2021 19:07

Re: Limatulpan irtoaminen aikaisin

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 13.09.2021 20:22

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika