Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Myöhään alkanut raskauspahoinvointi (viikko 10)

Myöhään alkanut raskauspahoinvointi (viikko 10)

ViestiKirjoittaja Jenskysi » 14.06.2021 14:52

Hei, onko täällä muita, joiden raskauspahoinvointi starttasi myöhään? Itse olen menossa viikoilla 9+5 ja nyt ensimmäisiä kertoja alkanut laatta lentää. Tätä ennen hetkittäistä heikotusta/pyörivää tunnetta on ollut, mutta ei mitään sellaista, mikä olisi käynyt lähelläkään oksentamista tai haitannut elämää.
Luonnollisesti tämäkin asia (odotan esikoista) herättää huolta, että voiko syynä olla jokin ikävämpi asia kuin normaali hormonitasojen nousu tietylle tasolle. :oops: Onneksi ensikäynti neuvolassa ylihuomenna.
Jenskysi
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05.06.2021 09:13

Re: Myöhään alkanut raskauspahoinvointi (viikko 10)

ViestiKirjoittaja Karitamaria » 15.06.2021 13:56

Moi! Mulla alkoi myös pahoinvoinvointi viikolla 10. Ruokahaluttomuutta ja huonoa oloa. En onneksi ole oksentanut ja nyt näyttäisi jo helppaavan. On esikoinen kyseessä. En usko, että olisi mistään vakavasta kyse. Toisilla se alkaa heti, toisilla ilmeisesti myöhemmin.. Kantsii kysellä neuvolassa näistä lisää! :)
Karitamaria
 
Viestit: 1
Liittynyt: 15.06.2021 13:52

Re: Myöhään alkanut raskauspahoinvointi (viikko 10)

ViestiKirjoittaja KS31 » 04.07.2021 16:40

Mulla oli pahoinvointi voimakkaammillaan viikot 5-8.
Sitten helpotti ja viikko 9 ei mitään. Ihmettelin ja pelästyin tätä ja kävin omakustanteisesti varhaisultrassa kun pelkäsin menneen kesken. Mutta kaikki oli hyvin ja ”ihanasti” etova olo ja ruokahaluttomuus palasi viikolla 10 seuraksi...
KS31
 
Viestit: 3
Liittynyt: 28.06.2021 19:07


Paluu Raskausaika