Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

vauvan liikkeet rv.28

vauvan liikkeet rv.28

ViestiKirjoittaja minsu » 27.01.2021 14:11

Tänään 28+5. Normaalisti vauva on todella aktiivinen, heiluu paljon. Tänään olen juuri ja juuri saanut laskettua 10 liikettä per tunti. Valitettavasti normi arjen takia en voi joka tunti laskea niin tarkkaan. Olen lukenut, että on normaalia liikkeiden välillä hiljentyvän, kun vauvan rytmi alkaa tulemaan enemmän esille (esim jos on nyt vain nukkunut tänään paljon, illat yleensä muutenkin aktiivisempia). Muutaman ison potkun olen tuntenut ja vähän sellaista pulputusta. Kuitenkin esim tämä pulputus on tuntunut normaali alempana, kuin missä liikkeet yleensä tuntuu. Pitääkö olla huolissaan, mennä sairaalaan vai odotella rauhassa iltaan, jos vauva taas aktivoituisi?
minsu
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09.09.2020 16:00

Re: vauvan liikkeet rv.28

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 06.02.2021 20:38

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika