Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Vauvan liikkeet

Vauvan liikkeet

ViestiKirjoittaja Mmohini » 27.01.2021 12:53

Olen raskaana viikolla 19+4 enkä vieläkään ole tuntenut vauvan liikkeitä tunnistettavasti. Odotan esikoista eikä ole tietoa istukan sijainnista. Onko muita samassa veneessä olevia? Onkohan kuinka yleistä ettei rv 20 tunnu vielä liikkeitä?
Mmohini
 
Viestit: 1
Liittynyt: 23.10.2020 09:30

Re: Vauvan liikkeet

ViestiKirjoittaja Minzu » 28.01.2021 07:49

Tämän ensimmäisen kanssa tunsin kunnolla liikkeet vasta 22-23 viikoilla ja nekin hyvin satunnaisia. Nyt 27+0 ja silti välillä on hyvinkin hiljaista ja sitten välillä villiä menoa, mutta vauvalla alkaa olemaan rytmiä. Puolen päivän aikaan, kuudelta ja illalla ennen nukkumaan menoa meno on välillä hurjaakin. Odota vaan, kyllä ne liikkeet sieltä selkeytyy. :)
Minzu
 
Viestit: 7
Liittynyt: 23.08.2020 17:24

Re: Vauvan liikkeet

ViestiKirjoittaja EmiliaR » 04.02.2021 14:14

Moi!
Olen raskaana viikolla 20+2 ja vasta tällä viikolla olen itse alkanut tuntemaan selkeitä liikkeitä. Nyt taitaa olla kolmas päivä kun tunnen liikkeitä. Eli kyllä se varmasti sieltä tulee jo vaikka ensi viikolla. Juttelin asiasta yhden ystävän kanssa, joka on myös kätilö, ja hän kertoi että on ihan normaalia että vielä tässäkin vaiheessa voi tulla pitkiäkin taukoja ettei välttämättä tunne liikkeitä.
EmiliaR
 
Viestit: 1
Liittynyt: 04.02.2021 14:11


Paluu Raskausaika