Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kokemuksia raskauden aikaisesta tiputtelusta?

Kokemuksia raskauden aikaisesta tiputtelusta?

ViestiKirjoittaja Hanskarius79 » 24.11.2020 22:07

Minulla on ollut RV 11- nyt 12 ruskehtava tiputtelua. Tuntuu oudolta,kun aikaisemmissa raskauksista ei ole ollut. Pelottaa myös,vuoden sisällä ollut kaksi keskenmenoa. Minulla oli raskauden alkuun asti rautakuuri. Onko kukaan huomannut sellaiseen yhteyttä? Viime viikolla oli tullut pieni määrä kirkasta verta pikkuhousunsuojaan. Mutta seuraavana päivänä tuli vain rusehtava tippoja. Sitten tuli taukoa viikonloppu ja eilen ja tänään on tiputellut ruskehtava vuotoa taas. Täällä on keskusteltu hematoomista,liittyisikö sellaisiin?Ultra ensi viikolla,jännittää! :cry:
Hanskarius79
 
Viestit: 3
Liittynyt: 13.10.2019 12:36

Re: Kokemuksia raskauden aikaisesta tiputtelusta?

ViestiKirjoittaja Tuija87 » 01.12.2020 22:05

Moikka!
Mulla oli myös samanlaista. Kuulemma silloinkin voi tulla pientä vuotoa kun tulisi normaalisti kuukautiset. Itsellä osui juurinkin siihen kohtaan tiputtelu.
Tilanne onneksi rauhoittui ja kaikki sujunut toistaiseksi hyvin (rv22+2)
Tsemppiä sinne ❤️❤️
Tuija87
 
Viestit: 1
Liittynyt: 06.02.2015 16:57

Re: Kokemuksia raskauden aikaisesta tiputtelusta?

ViestiKirjoittaja Vilpukka » 02.12.2020 20:44

Moikka mulla sama ja nyt pitäisi olla viikkoja noin 12+1 perjantaina eka ultra joka jännittää suuresti kun noin kuukausi sitten oli myös vuotoa mutta erittäin niukkaa muuttaman päivän. Kipu ihan samanlaista kuin kuukautisten aikana. Erittäin levoton olo että onko kaikki tuolla niin kuin pitäisi. Kevät talvella mulla oli aikainen keskenmeno joten siksi pelottaa. Viimeksi tyksiin soitin he sanoivat ei pitäisi olla hätää että olisi ihan normaalia alku raskaudessa mutta voiko tätä kohtaa enää kutsua alku raskaudeksi?
Vilpukka
 
Viestit: 6
Liittynyt: 02.11.2020 07:15

Re: Kokemuksia raskauden aikaisesta tiputtelusta?

ViestiKirjoittaja Shosanna » 06.04.2021 14:06

Hei

Minulla oli viime syksynä rv viikoilla 10-11 samanlaista tiputtelua. Rv 11+5 Raskaus päättyi keskenmenoon. Minulla on ollut aikaisemmissa raskauksissa veristä tiputtelua ja silloin kaikki meni hyvin ja terve tyttö syntyi. Syksyisen keskenmenon jälkeen tulin pian uudelleen raskaaksi. Tässä raskaudessa ei ole esiintynyt veristä vuotoa. Nyt olen rv 17+2.
Shosanna
 
Viestit: 1
Liittynyt: 06.04.2021 13:59


Paluu Raskausaika