Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Neuvola

Neuvola

ViestiKirjoittaja Vilpukka » 09.11.2020 16:45

Hei kyselisin mielenkiinnosta että mikä on käytäntö pitääkö töissä korvata neuvola käynnit? Näin olen itse nyt käsittänyt mutta voiko se niin mennä? Olen nyt jo osasairauspäivä rahalla ja tunnit minimissä muutenkin niin onko se ihan reilua että joutuu kaikki tekee takas. Tuntuu että esimieheni ei ihan näitä asioita tunnu ymmärtävän. Ja en ole varma mikä asia on oikein ja mikä ei.

Ja työajassa eivät yhtään joustaneet vaan antoivat työajan 11.30-16.09 siksi että asiat ehtii ennen työaikaa tehdä... Mutta kun korona kaiken sekoittanut esim labroissa niin ei se ihan helppoa ole aikoja saada.

Ja seuraava neuvola aika on klo 12 niin joudunko tekee koko päivän takaisin? Ehkä tyhmiä kysymyksiä mutta en tiedä mikä oikein ja mikä ei.
Vilpukka
 
Viestit: 6
Liittynyt: 02.11.2020 07:15

Re: Neuvola

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 09.11.2020 21:33

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika