Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Verta yhdynnän jälkeen

Verta yhdynnän jälkeen

ViestiKirjoittaja Jansku_12 » 13.09.2020 10:18

Onkohan syytä huoleen. Olen viidennellä viikolla raskaana ja yhdynnän jälkeen siemennesteen mukana (sen valuessa paperiin) oli mukana verta. Olikohan tämä raskaus tässä?
Jansku_12
 
Viestit: 3
Liittynyt: 13.09.2020 10:16

Re: Verta yhdynnän jälkeen

ViestiKirjoittaja Miii86 » 09.09.2022 22:45

Minä sain keskenmenon tuolla tapaa raskausviikolla 7. Toisaalta tiedän, että verenvuotoa voi herkästi olla alkuraskaudesta muistakin syistä ilman isompaa huolta, joten panikoida ei kannata, ja toisaalta, vaikka ajallisesti minulla osuivat yksiin yhdynnän kanssa, ja kipu minulla yhdynnän loppupuolelta alkoi, niin ei se todista, ettei kesken olisi voinut mennä muistakin syistä. Sen kyllä huomasi menkkamaisesta ja voimistuvasta kivusta ja kasvavasta verimäärästä, kun kesken meni, eikä sille paljon mitään voinut tehdä. Myöhemmin tuosta järkyttyneinä on kyllä vältetty raskausaikoina perinteistä yhdyntää, paitsi aivan loppuraskaudesta. Orgasmi omalla kohdallani saa kyllä sekin supistelua hetkeksi aikaan (ei mitään kovin kivuliaita), mutta etenkin siemenneste on näyttänyt pitävän supistelua hyvin pitkään yllä kypsytellen oikeasti kohdunsuuta, jos ei jopa käynnistänyt synnytystä, mitä ei pelkässä yhdynnässä ilman siemennestettä ole näyttänyt neljän raskauden kokemuksella tapahtuvan. Mutta täysin yksilöllistähän tuo on, miten keho reagoi, enkä omistakaan kokemuksistani voi mistään tietää, onko ne olleet missä määrin pelkkiä sattuman oikkuja..
Miii86
 
Viestit: 3
Liittynyt: 09.09.2022 21:01


Paluu Raskausaika