Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Varhaisultra

Varhaisultra

ViestiKirjoittaja Saara123 » 09.08.2020 17:14

Hei. Minulla nyt ensimmäinen raskaus ja ajattelin käydä tarkistamassa yksityisellä varhaisultrassa että tuolla masussa asukki on edes oikeassa paikassa ja jos tietäisi myös tarkemmin missä kohtaa raskaus on. Kävin siellä kun arviolta olisi ollut viikot 7+5(mulla ei ole ylhäällä tarkkaa päivää kuukautisten alkamisesta). Ultrassa näkyi pieni ihan oikeassa paikassa, mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri mittasi kooksi 3,2mm ja kone arvioi että olisi viikko 6 meneillään. Lääkäri ilmoitti heti että kaikki ei ole kunnossa ja meidän pieni on menehtynyt viikolla kuusi. Laittoi heti lähetteen naistentautien polille ja ilmoitti että tehdään lääkkellinen kohdun tyhjennys. Sain jo seuraavalle päivälle ajan naistenpolille mutta siirsimme sen seuraavalle viikolle tiistaille.
Voisiko olla mahdollista että raskaus on kuitenkin vain alkanut myöhemmin ja syke voisi näkyä mikäli nyt vaan odottaisimme edes viikolle 7, mikä olisi vasta ensi viikon loppupuolella tuon ultran mukaan? Mulla on edelleen kaikki raskauden oireet tosin ne ovat kyllä ihan lieviä, ei mitään veristä vuotoa tai kuukautismaisia kipuja. Tuntuu vain oudolta ettei yhtään seurata jos vain onkin viikon jäljessä tämä raskaus. Meillä olisi myös aika ensi viikon torstaina ensimmäiseen neuvolaan, tätä en ole vielä perunut.
Nyt menemme tiistaina tuonne naistenpolille ja elättelen toivetta että tuo syke näkyisi silloin.
Onko muilla kokemuksia varhaisraskauden uä:sta?
Saara123
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.07.2020 10:16

Paluu Raskausaika