Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Allergian hoito

Allergian hoito

ViestiKirjoittaja jennianniina » 24.04.2019 18:04

:shock:
Siitepölyallergia puskee päälle. Nenä vuotaa, silmät kutiaa, aivastuttaa...
Olenko oikeassa, että paikallisesti käytettäviä lääkkeitä voisi käyttää helpottamaan oloa? Silmätipoista esim. Lomudal 20mg/ml ja nenäsumutteista Glinor 5,2mg/annos? Apteekista näytettiin vihreää valoa näille valmisteille, mutta kun vainoharhainen olen, niin muiden kokemuksia haluisin kuulla. :)
Miten muut allergiasta kärsivät raskaana olevat? Itsellä viikkoja vasta 6+2, joten senkin vuoksi haluan tarkistella asiaa, kun niin paljon voi vielä mennä pieleen.
jennianniina
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15.04.2019 20:23

Re: Allergian hoito

ViestiKirjoittaja taavetti » 24.04.2019 19:05

Meille ainakin neuvolassa sanottiin, että paikallisia saa käyttää ihan huoletta. :) myös pillereistä löytyy sellaisia, joita ssa myös raskaana syödä, muttten yhtään muista enää mitä. Itse olen pärjännyt vielä tämän kevään ilman mitään lääkkeitä tai oireita, toivottavasti myös pysyy poissa! Nyt viikko 10+6.
taavetti
 
Viestit: 33
Liittynyt: 07.06.2018 14:02

Re: Allergian hoito

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 25.04.2019 11:12

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 762
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika