Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

10+3rv verta kun pyyhin

10+3rv verta kun pyyhin

ViestiKirjoittaja Nata92 » 17.07.2018 21:46

Hei, Mulla tosiaan noi raskausviikot ja olin tänään uimassa rannalla ja tulin kotiin illalla ja kävin vessassa pyyhin niin tuli hieman vaaleanpunaista paperiin. Kävin seuraavan kerran niin ei mitään.. tuleeko minulle nyt keskenmeno. Minulla ei aikaisemmin ole kuin kaksoisraskaudesta tullut toinen sikiö kesken. Apua nyt mua pelottaa.. Mitä mä teen?!?!?!? Ps. Nyt tosiaan ei mitään ja en ole kipeä tai ehkä vähän mahaa särkee mutten en tiedä kuvittelenko.
Nata92
 
Viestit: 2
Liittynyt: 16.06.2018 09:48

Re: 10+3rv verta kun pyyhin

ViestiKirjoittaja Nata92 » 18.07.2018 09:56

Ei enää tullut verta myöhemmin illalla eikä tänään ollenkaa.. voisko johtua että limakalvot on kuivat. Mulle kerran tullut 7 vuotta sitten kesken kaksoisraskaudesta toinen ja toinen jäi elämään. Ja kun keskenmeno tuli olin viikolla 7 vissiin ja kipu oli järkyttävä ja sitä verta vaan tuli ja tuli.. ehkä säikähdin liikaa. Soitin illalla päivystykseen sanottiin että ei tarkoita aina keskenmenoa ja seuraa tilannetta jos huolestuttaa niin ota yhteys neuvolaan. No nyt ei verta enää.. odottelen ultraa 30.7.. Toivottavasti Kaikki hyvin.
Nata92
 
Viestit: 2
Liittynyt: 16.06.2018 09:48

Re: 10+3rv verta kun pyyhin

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 21.07.2018 23:07

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika