Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Paineentunne loppui alavatsassa

Paineentunne loppui alavatsassa

ViestiKirjoittaja -Tiija- » 15.07.2018 17:30

Olen viikolla 6+2 ja reilun viikonverran mulla on ollu alavatsassa paineen tunnetta ymss muita vihlontoja ja tänään ne loppuivatkin onko ihan normaalia? Muut raskaus oireet kuten kipeät rinnat,närästystä ja herkkä hajuaisti on edelleen. Tämä on ensinmäinen raskaus niin huolettaa vaan kun ei tiedä mikä on normaalia.
-Tiija-
 
Viestit: 3
Liittynyt: 15.07.2018 17:12

Re: Paineentunne loppui alavatsassa

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 16.07.2018 07:42

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Paineentunne loppui alavatsassa

ViestiKirjoittaja -Tiija- » 16.07.2018 12:00

Okei hyvä juttu! Tosi tressaavaa kun ei tiedä onko kaikki hyvin ja ekaa ultraakin joutuu vielä odottamaan! :(
-Tiija-
 
Viestit: 3
Liittynyt: 15.07.2018 17:12

Re: Paineentunne loppui alavatsassa

ViestiKirjoittaja Tuulia- » 21.02.2020 11:41

Moi, olen viikolla 5+6, ajoittain kipua, turvotusta ja painon tunnetta alavatsalla. Alkuunkivut olivat lievempiä, kuukautiskipumaisia, mutta lievempiä. Nyt "kivun tunne" vaihtelee puolelta toiselle, ajoittain tuntuu nivusissa asti. Onko kivut normaaleja? Kuitenkaan kivut eivät ole olleet niin kipeitä, että täytyisi ottaa kipulääkettä. Kivut vaihtelee paljon, on kivun tunnetta ja sitten helpottaa. Joskus reipas kävely provosoi hetkellisesti kipuja. Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut.
Tuulia-
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21.02.2020 10:58


Paluu Raskausaika