Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Vähäinen (veden) juominen raskausaikana

Vähäinen (veden) juominen raskausaikana

ViestiKirjoittaja Mirrens » 17.04.2018 11:18

Hei!

Onko täällä muita, jotka eivät vaan muista juoda tarpeeksi? Olen itse ollut aina huono juomaan ja nyt raskaana ollessakin olen välillä illalla havahtunut siihen etten ole juonut aamun jälkeen juuri mitään. Pissallakin käyn useimmiten vain aamulla ja illalla. Nyt on alkanut huolestuttaa, kuinka juomattomuus vaikuttaa lapsiveden määrään.

Miten teillä muilla huonosti juovilla on lapsiveden määrän kanssa ollut tilanne?
Mirrens
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17.04.2018 11:12

Re: Vähäinen (veden) juominen raskausaikana

ViestiKirjoittaja Tuulenviemää » 19.04.2018 10:36

Olen ennen ollut aina huono huomaan, vettä opin juomaan vasta aikuisena ja sitäkin huonosti. Aiemmin minulla ei pahemmin janon tunnetta ollut koskaan ja saatoin juuri havahtua samaan, etten ole juonut koko päivänä mitään. Ennen plusaamista minulla iski kauhea jano, joka ei meinannut kyltyä millään. Nyt 5+0 tilanne on rauhoittunut, nyt janon tunne tulee ja menee selvästi "tarpeen" mukaan. Nyt kun ei ole kokoajan kauhea jano niin joutuu taas muistuttelemaan sitä juomista, mutta on tilanne parempi kuin ennen kohdallani. Ruokaa taas ei tee mieli ollenkaan, vaikka varsinaista pahoinvointia ei ole, blaah..

Suosittelen laittamaan vaikka muistutuksia ja kantamaan juomapulloa mukana, jos vettä ei tule juotua. Paljon kyse tässä on myös tapojen opettelusta, joten älä soimaa itseäsi. Toivottavasti sinuunkin iskee jossakin kohtaa tuo nesteen himo, vaikka sitten joutuukin vessassa ravaamaan ;)
Tuulenviemää
 
Viestit: 2
Liittynyt: 13.04.2018 10:45


Paluu Raskausaika