Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 11.09.2014 21:34

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

ViestiKirjoittaja Mamma92 » 17.12.2014 18:40

Hei!

Itse ainakin toivoisin jo valmennuksen nimen perusteella ettei kyseessä ole kalvosulkeiset vaan käytännön harjoituksia ja vinkkejä konkreettisesti!

Terv Mamma92
Mamma92
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17.12.2014 18:37

Re: Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 18.12.2014 21:58

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

ViestiKirjoittaja qzerah » 19.12.2014 20:05

Moikka,

Olen samaa mieltä kuin Mamma92! Eli toivoisin perhevalmennukselta ehdottomasti käytännön harjoituksia ja (mahdollisuuksien mukaan) yksilöllistäkin neuvontaa itse kutakin askarruttaviin kysymyksiin ja kullekin epäselviin uusiin asioihin. Eli ei pintapuolista tilastollista yleistietoa, vaan niin syventävää ja henkilökohtaista valmennusta, kuin tuossa ajassa ja ryhmien puitteissa nyt on mahdollista järjestää :)
qzerah
 
Viestit: 2
Liittynyt: 19.12.2014 20:01

Re: Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

ViestiKirjoittaja anne-marie » 28.03.2017 11:36

Samaa mieltä edellisten kanssa. Me kaipaisimme myös tietoa vanhemmuuden tuista ja vapaista, koska se on aikamoinen termiviidakko. Äitiysloma, isyysloma, vanhempainvapaa, hoitovapaa... Varsinkin kun lainsäädäntö lienee muuttumassa niin tarvitaan ajantasaista tietoa.

Minulla ei ole vielä kokemuksia synnytyksestä, mutta kuuntelisin heitä joilla on, että mitä olisivat halunneet etukäteen harjoitella ja tietää :)
anne-marie
 
Viestit: 17
Liittynyt: 14.03.2017 12:40

Re: Perhevalmennus, mitä mieltä siitä?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 30.03.2017 21:08

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika