Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Outo vatsa!

Outo vatsa!

ViestiKirjoittaja sam84g » 28.04.2017 17:37

Mun maha on outo. Rv 30 ja huomasin että kun makaan sellälläni ja jännitän vatsaa (tai seisoessa taivutan itseäni taaksepäin), oikealle
puolelle nousee kivikova "kuhmu". Toinen puoli ei ole lainkaan yhtä kova ja ero on selkeä. Vauva se ei ole, tuntuu selkeästi lihakselta
ja oon ihan kauhuissani, et mikä mua (tai siis mun mahaa) vaivaa :shock: :shock:
Voiko johtua esikoisen aikana (12v sitten) tulleesta erkaumasta? En kuopusta odottaessa tällaista huomannut, mutta aikaa siitäkin jo 10 vuotta.
Jännittäessä tuntuu että kaikki lihakset on oikealla ja vasemmalla tyhjää. En saa oltua kun mietin syytä.... Neukkakin vasta 2 vk päästä :?
sam84g
 
Viestit: 7
Liittynyt: 28.04.2017 17:28

Re: Outo vatsa!

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 29.04.2017 19:37

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika