Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Raskauspahoinvointi ja työ

Raskauspahoinvointi ja työ

ViestiKirjoittaja hanna » 21.02.2016 11:31

Heip kaikille.
Olen nyt viikoilla 7+5 ja pahoinvointi on mitä kamalin. En oksenna mutta voin todella pahoin. Työssä jaksaminen mietityttää nyt todella paljon. Pahoinvointi johtaa siihen että yleiskuntoni on laskenut, huippaa todella paljon, olen ihan kalpea enkä jaksaisi tehdä yhtään mitään. Olen syönyt ruokia mistä ei tule pahaolo, ja syön säännöllisesti. Silti olen ihan vetämätön olo, ja pelkään etten jaksa töissä. Mitä tulee verenpaineeseen tai hemoglobiiniin ne on kunnossa. Raskaus on vielä niin alussa että en haluaisi kertoa työkavereille, mutta luulempa että on pakko. Sitten hoidan vielä työni lisäksi aamut pientä 1v4kk tyttöämme joka menee paikasta toiseen kun salama :)
Olisiko kellään hyviä vinkkejä selättää tämä hirveä olo, tai miten olette jaksaneet töissä?
hanna
 
Viestit: 8
Liittynyt: 11.08.2014 09:12

Re: Raskauspahoinvointi ja työ

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 22.02.2016 19:23

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 762
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika