Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kuukautismaiset alavatsakivut loppuraskaudessa

Kuukautismaiset alavatsakivut loppuraskaudessa

ViestiKirjoittaja Emeeeeee » 27.02.2024 15:21

Hei, minulla on ollut nyt usean päivän ajan todella kuukautismaisia alavatsakipuja. Minulla oli tätä myös alkuraskaudessa ja nyt ovat tulleet takaisin rv 35+2. Yölläkin tuntuu, että alavatsa on tulessa. Kipu on jatkuvaa, sitä kyllä sietää niinkuin kuukautisiakin, mutta lähinnä mietityttää mistä se voisi johtua. Eilen oli neuvola+lääkäri ja niiden perusteella kaikki pitäisi olla ok. Eivät niin olleet huolissaan alavatsakivusta. Löytyykö kohtalontovereita? Ensimmäinen lapsi minulle, niin ei oikein tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Vauva kuitenkin liikkuu päivittäin massussa, eli senkään puolesta en niin ole huolissani, tietysti sitten pitää olla yhteydessä jos liike loppuu. Kiitos jo etukäteen.
Emeeeeee
 
Viestit: 2
Liittynyt: 31.08.2023 04:01

Re: Kuukautismaiset alavatsakivut loppuraskaudessa

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 01.03.2024 19:45

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 762
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika