Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Sikiön liikket vai pelkkää pierua

Sikiön liikket vai pelkkää pierua

ViestiKirjoittaja Tonttutoljanteri » 19.01.2024 03:50

Olen viikoilla 21+5. Olen parin viikon ajan tuntenut vatsalla pientä naputtelun tunnetta, jotka olen tulkinnut sikiön liikkeilsi. Vajaa pari vko sitten ultrassa kaikki oli ok.
Nyt muutamaan päivään en ole tuota naputtelua tuntenut, minullla on myöskin samoihin aikoihin alkanut kova ummetus( luumut, runsaskuitinen ruokavalio ja Pecorion käytössä).
Onko se naputtelu ollutkin vain pierua, vai pitäisikö tässä huolestua?
Tonttutoljanteri
 
Viestit: 9
Liittynyt: 20.12.2023 13:32

Re: Sikiön liikket vai pelkkää pierua

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 20.01.2024 11:09

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 762
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Sikiön liikket vai pelkkää pierua

ViestiKirjoittaja Tonttutoljanteri » 21.01.2024 17:29

Eli ilmeisesti ihan normaalia kuitenkin? Kun voi odottaa viikonlopun yli yhteydenottamista neuvolaan, eikä tarvitse mihinkään päivystykseen kiirehtiä..
Tonttutoljanteri
 
Viestit: 9
Liittynyt: 20.12.2023 13:32

Re: Sikiön liikket vai pelkkää pierua

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 27.01.2024 18:09

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 762
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika