Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Viikon kestänyt niukka ruskea vuoto rv 6+5

Viikon kestänyt niukka ruskea vuoto rv 6+5

ViestiKirjoittaja fanski » 11.11.2023 22:58

Hei! Olen koittanut olla stressaamatta ja lueskellut sekä täältä että netistä kaikki mahdolliset viestiketjut ja artikkelit aiheeseen liittyen, mutta silti asia huolettaa. Minulla alkoi viikko sitten niukka vuoto, ensin kahtena päivänä ihan hieman vaaleanpunaista verta pyyhittäessä ja sen jälkeen vuoto on muuttunut ruskeaksi. Vuotoa tulee sen verran, että näkyy vessapaperissa pyyhittäessä, mutta ei tule esim. pikkuhousuihin asti. Kipua vatsassa ei ole ollut. Tänään pyyhittäessä paperiin tuli kuitenkin ihan pieni tummanpunainen verihyytymä. Mietin kovasti voiko tämä enää olla alkuraskauden normaalia vuotoa kun tämä on kestänyt näin kauan vai onkohan kyseessä keskenmeno..? Minulla on ensimmäinen neuvoläkäynti vasta reilun kahden viikon kuluttua, en tiedä olisiko syytä olla yhteydessä neuvolaan uudestaan jo aikaisemmin vai odotella vaan rauhassa tuota ekaa käyntiä. Silloin ei kuitenkaan ole vielä mitään ultraa tmv.
fanski
 
Viestit: 2
Liittynyt: 06.11.2023 08:02

Re: Viikon kestänyt niukka ruskea vuoto rv 6+5

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 13.11.2023 19:59

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika