Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Huono olo ja voimattomuus

Huono olo ja voimattomuus

ViestiKirjoittaja JasminV » 03.08.2023 14:31

Olen viikolla 12 ja huono olo vaan jatkuu ja jatkuu. En oksenna mutta jatkuva etova olo, varsinkin jos vähänkään ehtii nälkä tulemaan, on oksennus lähellä. Kun syön, helpottaa hetkeksi mutta sitten tulee melkein huonompi olo. En jaksa olla pystyssä juuri ollenkaan ja kaikki voimat loppu. Pitääkö huolestua?
JasminV
 
Viestit: 4
Liittynyt: 09.07.2023 11:51

Re: Huono olo ja voimattomuus

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 04.08.2023 19:25

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 762
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Huono olo ja voimattomuus

ViestiKirjoittaja JasminV » 04.08.2023 20:07

Kiitos! Hemoglobiinia ei ole mitattu, pelkkä verenpaine ja se oli ok. Hemoglobiini kaiketi mitataan tulevissa verikokeissa? Olen kyllä lisäillyt välipaloja mutta se ei oikein auta. Juon kyllä paljon vettä. Rennietä otan päivittäin kerran tai kaksi närästystä helpottamaan. Onko normaalia että minulla on paineentunnetta rinnassa ja tuntuu jotenkin raskaalta hengittää? Taustalla toki siitepölyallergia johon syön loratadinia 2 tablettia päivässä. Mainitsin tästä ahdistavasta olosta neuvolassa ja hän mietti tukosriskiä mutta minulla ei ole mitään erikoista turvotusta tai muuta siihen viittaavaa.
JasminV
 
Viestit: 4
Liittynyt: 09.07.2023 11:51


Paluu Raskausaika