Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Oireista kysyttävää rv7

Oireista kysyttävää rv7

ViestiKirjoittaja Riitta80 » 22.04.2023 22:09

Hei mulla on ollut tässä parisen viikkoa pahoinvointia kylmänhikisyyttä ja huimailua,painetta alavatsassa,selässä ja pissalla juoksemista. Perusoireita siis.

Nyt kun tuli rv7 mulla on ollut vähemmän oireira, pahoinvointia pikkusen vähemmän. Pissalla käydessä on ollut ke, pe ja tänään jotain pientä punasia palasia tms vähän pissan mukana. Tänään kun pyyhin vähän syvemmältä oli emättimessä rusehtavaa vuotoa, vuotoa ei varsinaisesti ole eli pyyhkiessä vähän. Sit pakottaa emättimeen vähän, enemmänkin peräsuoleen. Maha on ihan ummella. Pissatesti otettu ja leukkarit 1+, viljely negatiivinen. Lääkäri kommennoi että pissa ok.

Nyt on pari päivää tullut niukkaa verenvuotoa.
Muutenkin oon saanu vastausta ettei nuo muutkaan oireet ois mitää huolestuttavaa..kysyn vielä hoitajan mielipiteen? Muuten vointi on siis ok. Miltä kuulostaa?
Riitta80
 
Viestit: 11
Liittynyt: 10.08.2022 07:53

Re: Oireista kysyttävää rv7

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 24.04.2023 22:08

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Oireista kysyttävää rv7

ViestiKirjoittaja Riitta80 » 26.04.2023 04:28

On kuin ois menkat. Vuotoaollut jo kolme päivää, hyytymiäkin seassa. Työterveydessä myös käyty. Nyt oli aamusra pussalla käydessä ihan punaisena pönttö. Tää vuotelu aljoi seksin jälkeen. Mulle on sanottu että alkuraskaudessa voi olla vuotoa. Kauan se kestää?
Riitta80
 
Viestit: 11
Liittynyt: 10.08.2022 07:53

Re: Oireista kysyttävää rv7

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 28.04.2023 21:19

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Raskausaika