Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

5+4 oireet ja kysyttävää

5+4 oireet ja kysyttävää

ViestiKirjoittaja Riitta80 » 18.04.2023 05:29

Pissattaa lähes koko ajan, vatsa mennyt ihan ummelle, rinnat turvonneet, aamuisin herätessä oksettava olo, turvottaa, ilmvaivoja, alavatsaa ja selkää jomottelee. Miten ummetuksen saisi pois?
Miksi selkään ja alavatsaan jomottaa jo nyt? Kohdun kasvu?

Oon käyttänyt vegaanista hiussävytettä aiemmin mut nyt kun oon raskaana oon aatellut että värjäisin vasta 13 viikolla seuraavan kerran, eikös se silleen oo turvallusinta? Kauan väriä on hyvä pitää päässä? Samalla värjääntyy juurikin sitten? Oon laittanut sinettikuituja hiuksiini niin ne pitää hiukset elävän näköisenä eikä värin haalistuminen alussa haittaa niin paljoa. Kuiduissa myös se etu ettei tuu kemikaali altistusta.

Miten raskaana olevan meikkaaminen? Pitääkö olla tietyn merkkisiä meikkejä vai onko kaikki ok? Oon laittanut meikkivoiteen ja kulmakynä sekä rajaukset. Luomiväriäkin haluaisin käyttää mutta eihän siinä ole mitään mikä imeytyy ihoin? Käytän eri väridiä luomivärejä
Riitta80
 
Viestit: 11
Liittynyt: 10.08.2022 07:53

Re: 5+4 oireet ja kysyttävää

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 22.04.2023 14:16

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: 5+4 oireet ja kysyttävää

ViestiKirjoittaja Riitta80 » 23.04.2023 09:33

Pissassa leuk 1+ mut viljely oli ok.lääkärin kans juteltu ja kaikki ok
Riitta80
 
Viestit: 11
Liittynyt: 10.08.2022 07:53


Paluu Raskausaika