Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Rintojen kasvaminen

Rintojen kasvaminen

ViestiKirjoittaja Anna-Emilia » 26.02.2023 19:58

Hei tuota olen nyt itse 10rv joten onko normaalia että omat rinnat kasvaa 4 kuppikokoa isommaksi? Ensimmäinen raskaus siis kyseessä ja missään ei oikein lue järkevää vastausta, olen jopa vähän huolissani kun näin isoksi ovat jo kasvaneet näin alku vaiheessa.
Anna-Emilia
 
Viestit: 4
Liittynyt: 24.02.2023 18:29

Re: Rintojen kasvaminen

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 04.03.2023 19:58

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Rintojen kasvaminen

ViestiKirjoittaja Emmu22 » 09.06.2023 21:23

Hoitsu vastasi jo, mutta kiinnostuneena tahdoin itsekin kommentoida: itse olen nyt ensimmäisen raskauden loppumetreillä ja omat rintani ovat vain kupin verran isommat. Oma äitini kertoi omiensa myös kasvaneen useita kokoja suuremmiksi.
Rintojen kasvu ja koon vaihtelevuus on yksilöllistä ja erilaista jokaisella odottavalla äidillä. Voi olla, että satut vain tuottamaan erinomaisen määrän maitoa pikkuisellesi.
Onnittelut raskaidestasi minunkin puolestani! ❤️
Emmu22
 
Viestit: 2
Liittynyt: 09.06.2023 21:04


Paluu Raskausaika