Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Unettomuus raskauden puolivälissä

Unettomuus raskauden puolivälissä

ViestiKirjoittaja Ninni5 » 25.12.2022 16:13

Olen viikolla 24 ja olen kärsinyt unettomuudesta nyt kahden viikon ajan. En vain nukahda iltaisin, vaikka olisin väsynytkin, en saa myöskään päivällä unta. Pystyn kyllä rentoutumaan, mutta uni ei vaan tule. Joko minulla on täysin unettomia öitä, tai sitten öitä jolloin nukun pari tuntia todella kevyttä unta. Päivällä ei silti ole välttämättä mitenkään erityisen väsynyt olo. Onkohan muita jotka kärsivät unettomuudesta jo tässä vaiheessa raskautta ja miten unen saisi taas tulemaan? Sain Opamoxia neuvolasta auttamaan unen saannissa, mutta sekään ei auta joka yö ja sitten on vaan omituinen olo, kun valvoo sen ottaneena.
Ninni5
 
Viestit: 3
Liittynyt: 27.08.2022 20:11

Re: Unettomuus raskauden puolivälissä

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 27.12.2022 12:06

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika