Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Ruskea vuoto rv 20+4

Ruskea vuoto rv 20+4

ViestiKirjoittaja Raskaus numero 3 » 11.09.2022 18:39

Onko muilla kokemuksia rusehtavasta limaisesta vuodosta rv 20 tienoilla. Mulla nyt toista päivää rusehtavaa limaa paperiin pyyhkiessä satunnaisesti sitä myös pikkuhousun suojassa. Tämä nyt siis minun 3 raskaus ja tähän mennessä kaikki mennyt hyvin ja ultrassa kaikki ollut ok rv 12+... 2 raskauden kohdalla mulla oli myös pientä rusehtavaa vuotoa mutta paljon aikasemmin n. Rv 12-13 viikolla. Soitin lauantaina jo äitiyspolille ja kysyin miten toimia käskivät vaan seurata tilannetta ja sanoivat että luultavasti jotain vanhaa verta mikä nyt tulee ulos. Silti koko ajan huolestuttaa ja mietityttää onko kaikki hyvin.
Raskaus numero 3
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11.09.2022 18:29

Re: Ruskea vuoto rv 20+4

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 12.09.2022 19:18

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Raskausaika