Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Huulet kuivuu

Huulet kuivuu

ViestiKirjoittaja Pikkuorava » 21.11.2021 21:11

Olen rv 25, muutaman vk huulet olleet tosi kuivat. Välillä hampaita langatessa verta tullut kun joutuu venyttämään huulia. Oon käyttänyt huulirasvaa, välillä bepanthenia, välillä ceridalia.. Jos kovasti rasvaa, niin huulista irtoaa (muutenkin joka päivä melkein lähtee pintakerros) pehmentynyttä ihoa kokoajan. Jos taas ei rasvaa, ne menee kuivaksi ja justiin halkeilee verille asti. Oon myös yrittänyt välttää hammastahnan ja veden joutumista huuliin.
Vielä ei ole edes ollut pakkasia, nyt tuntuu jo iho tosi ohuelta. Mikä olis tehokkaampaa? Kiitos!
Pikkuorava
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15.07.2021 19:13

Re: Huulet kuivuu

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 22.11.2021 20:20

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Huulet kuivuu

ViestiKirjoittaja IiT » 23.11.2021 19:52

Parhaiten minulla on aina toiminut Vitalis. Mineraaliöljyähän se on, mutta toimii. Sheavoi-huulirasva Inkutolta on myös hyvä. CM myy sitä.
IiT
 
Viestit: 6
Liittynyt: 16.07.2021 18:20


Paluu Raskausaika