Minulla 10 vuotta sitten edellisessä raskaudessa ei ollut koskaan mitään tuntemuksia koska olin työttömänä enkä tehnyt juuri mitään, makasin vain sohvalla.
Nyt olen töissä jalkojen päällä koko ajan ja suht raskaissa hommissa välillä, päälle uuden kodin pintaremppaamista. Ja tekemisen kyllä huomaa aina iltaisin. Aluksi oli sellaista paineen tunnetta nyt on ruvennut olemaan selkeitä harjoitussupistuksia, aluksi iltaisin ja nyt jo myös aamupäivästä jos on aamuvuorossa.
Työnantajani eikä kukaan työpaikalla vielä tiedä raskaudesta enkä aio siitä vielä kuukauteen kertoa jos vain pystyn mahan kasvun kanssa pitämään sinne asti, koska minut siirrettäisiin varmasti toisiin hommiin, jossa en pysty olemaan kun olkapääni ei kestä, mutta ei ole muita vaihtoehtoja ja pomo on idiootti..
Eli kysymys kuuluu kuinka paljon on ok ja onko niiden esiintyessä ainoa oikea tapa vain rauhoittaa tahtia ja levätä ja jos ei pysty lepäämään niin voiko ne mennä ns pahemmaksi ja mikä on pahin mitä voi näillä viikoilla tapahtua?
Haenko vain saikkua jostain muusta syystä sitten jos muu ei auta kun työnantaja ei raskaudesta tiedä...