Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kulmien microblading

Kulmien microblading

ViestiKirjoittaja Kikilam » 23.04.2019 22:08

Kävin 7viikkoa sitten ensimmäisen kerran kulmien light microblading ja olen maksanut koko summan (320€). Summaan kuuluu vahvistus ja lopullinen tulos on vasta vahvistuksen jälkeen. Seuraava vahvistus aika on 2viikon päästä ja nyt sain tietää että olen 5+2. Joten mitä teen nyt?
Kikilam
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.07.2018 22:04

Re: Kulmien microblading

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 25.04.2019 11:27

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Kulmien microblading

ViestiKirjoittaja jennianniina » 01.05.2019 22:31

Itse otin kestopigmentoinnilla kulmat alkuvuodesta ja sairastelun vuoksi vahvistusaika olisi ollut vasta huomenna. Itsellä viikkoja 7+2 ja mietin.myös viime viikolla täytyykö jättää nyt välistä taas. Laitoin pigmentoijalle viestiä ja selitin tilanteen. Hän vastasi, että siirretään suosiolla ensi vuoteen, koska puudutteista ei osaa varmuudella sanoa voiko aiheuttaa jotain.
jennianniina
 
Viestit: 2
Liittynyt: 15.04.2019 20:23


Paluu Muut aiheet