Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Sokerointi odottaessa

Sokerointi odottaessa

ViestiKirjoittaja Örp » 14.01.2019 18:54

Heipä hei. Onko neuvolalla jotain virallista kantaa ihokarvojen sokerointiin raskausaikana? Sokerointiliikkeet mainostavat turvallisena ja keskustelupalstoilta löytyy tietenkin jos jonkinmoista mielipidettä, mutta mitä sanovat terveydenhoitajat?
Itse pohdin sitä, imeytyvätkö sokeroinnin jälkeen käytettävien voiteiden aineet avoimeksi jäävien karvatuppien kautta verenkiertoon liiankin kanssa.
Örp
 
Viestit: 6
Liittynyt: 07.11.2018 20:55

Re: Sokerointi odottaessa

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 14.01.2019 21:26

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 478
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Sokerointi odottaessa

ViestiKirjoittaja Tere » 14.01.2019 21:49

Mä olen käynyt sokeroinnissa nyt raskausaikana ja sokeroija itse oli juuri palannut äitiysvapaan jäljiltä töihin eikä maininnut mitään haitallisuudesta enkä itsekään huomannut mitään eroa aiempaan.
Tere
 
Viestit: 7
Liittynyt: 03.09.2018 16:54

Re: Sokerointi odottaessa

ViestiKirjoittaja Millionnea » 12.09.2019 09:15

Itse kävin juuri. Ainoa ero oli et sattui enemmän kuin ennen. Alapään iho aika hellänä. Oma sokeroijani on ekohoitola joten tuotteetvovat mahdollisimman myrkyttömiä.
Millionnea
 
Viestit: 1
Liittynyt: 12.09.2019 09:13


Paluu Muut aiheet