Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Unirytmi äidillä

Unirytmi äidillä

ViestiKirjoittaja Mymmeliini » 30.03.2020 08:09

Moi!

Olen rv 27 ja olen huomannut että en malta mennä oikein nukkumaan ajoissa. Jään helposti lukemaan jotain juttua ja sitten kello onkin jo 23 tai jopa 24! Herään kuitenkin vessaan ensimmäisen kerran 3 aikaan ja sitten jatkan unia. Herään kunnolla siinä 7 aikoihin joskus jopa aiemmin. Onko tämä rytmin vaihtelu normaalia, voiko lapsestani tulla yökukkuja kun itse olen näin malttamaton menemään nukkumaan? Olen nyt viikon lomalla ja yritän harjoitella uuden rytmin, aiemmin pääsin nukkumaan klo 22-23 mutta nyt tuntuu että hormoonit kiehuu niin että en vaan kaikelta tiedon janoltani malta. En ole siis aamuisin juurikaan väsynyt tai nuku päiväunia, päivälläkään harvoin tulee mitään isoja uupumisenhetkiä. Ehkä pieniä. Olenko menossa ojasta allikkoon, apua!
Mymmeliini
 
Viestit: 5
Liittynyt: 02.03.2020 13:49

Re: Unirytmi äidillä

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 05.04.2020 12:47

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Unirytmi äidillä

ViestiKirjoittaja Mymmeliini » 11.04.2020 00:11

Kiitos vastauksesta! Helpotti :roll: :)
Mymmeliini
 
Viestit: 5
Liittynyt: 02.03.2020 13:49


Paluu Tarvikkeet, varusteet, välineet