Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Mitä minun tarvitsee ostaa tulevaa vauvaa varten?

Re: Mitä minun tarvitsee ostaa tulevaa vauvaa varten?

ViestiKirjoittaja jonnaj » 24.02.2016 22:42

äitiyspakkauksen ulkovaatteet oli ihan liian isot vauvalle kotiin tulovaatteiks. Imetysliivit H&M:stä on sopivat,vaikka ostin ne etukäteen ja koira hyväksyi tulokkaan helposti :)
jonnaj
 
Viestit: 13
Liittynyt: 05.10.2015 12:07

Re: Mitä minun tarvitsee ostaa tulevaa vauvaa varten?

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.11.2017 20:09

Terveydenhoitaja Nina kirjoitti:Kiitos, tosi hyviä vinkkejä! Imetysliivit kannattaa ostaa laadukkaine, ne ovat osa imetyksen onnistumista ja rintatulehduksen ehkäisyä! Kannattaa siis pyytää ammattilaisen apua ostoon :)


Mielessä pyörivä kysymys: miten imetysliivit vaikuttavat rintatulehduksen ehkäisyyn?
Pinja
 
Viestit: 1
Liittynyt: 22.08.2017 14:14

Re: Mitä minun tarvitsee ostaa tulevaa vauvaa varten?

ViestiKirjoittaja anne-marie » 27.11.2017 11:59

^ Ilmeisesti jos rintaliivit painavat tai puristavat, se voi aiheuttaa rintatulehduksen?

Menin synnytyksen jälkeisellä viikolla rintaliivien erikoisliikkeeseen, koska henkkamaukalla ei ollut tarpeeksi ison ympärysmitan liivejä minulle. Liiviliikkeessä selvisi, että heillä on valikoimassa ainoastaan kaarituellisia imetysliivejä (?!). Ainakin minulle sanottiin neuvolan imetysvalmennuksessa, että missään nimessä ei saa olla kaaritukia tai mitään kovia rintoja painavia juttuja liiveissä. Olen hämmentynyt.

((En saa korvausta mainostamisesta, mutta kerrottakoon että lopulta löysin sopivat Marks & Spenceriltä.))
anne-marie
 
Viestit: 17
Liittynyt: 14.03.2017 12:40

Edellinen

Paluu Tarvikkeet, varusteet, välineet