Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Uusi äitiyspakkaus

Uusi äitiyspakkaus

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 11.04.2017 19:30

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Uusi äitiyspakkaus

ViestiKirjoittaja Jami » 03.05.2017 10:06

Sain vanhan. Pari viikkoa sitten tuli. Eka petyin mutta sitten ajattelin että ei haittaa koska on niin poika värisiä vaatteita ja poikaa odotetaan. Meille oli kaikki tärkeitä kun ei ole mitään vaatteita valmiina vauvalle ja joudun olemaan täys vuodelevossa. Siis ei pääse ostamaan :)
Jami
 
Viestit: 2
Liittynyt: 03.05.2017 10:02

Re: Uusi äitiyspakkaus

ViestiKirjoittaja sam84g » 05.05.2017 05:44

Vetkutin viimeiseen asti, että olisin saanut uuden, mutta vanha tuli. Sinänsä ei haittaa, emme tiedä kumpi tulossa, mutta jos
tyttö tulee niin sitten varmaan jää pakkauksen vaatteet hieman vähemmälle käytölle, koska aika selkeä poikapakkaus.
Uuden olisin halunnut, koska siellä oli unipussi, jota olen himoinnut. Esikoisen aikana sain ystävältäni ihanan unipussin ja molemmat
lapset rakastivat sitä. Nyt unipussi pitää hankkia itse, ja se on aika haastavaa, koska niitä hihallisia unipusseja ei kauheasti ole. Nykyään vaan
(mun mielestä) kummallisia hihattomia versioita joihin pitää laittaa sit body tai yöpuku alle.
Samoin jäin kaipaamaan pakkauksen liukkaria, joka olisi nyt loppuraskaudessa ollut ihan tarpeellinen. -17 pakkaukseen liukkari on taas palautettu.
sam84g
 
Viestit: 7
Liittynyt: 28.04.2017 17:28

Re: Uusi äitiyspakkaus

ViestiKirjoittaja Jojo » 18.11.2017 20:49

Meillä oli esikoisesta ihan ok se pakkaus. Värit oli ihan hirveitä, parit vaatteet tuli käyttöön ja loput pistin mummulavaatteiksi. Tarpeettomaksi tuli kestovaippa ja se lämpömittari kylpyyn. Olisin kaivannut tuttipulloa ja tuttia :) en ole vielä päättänyt ottaisinko nyt pakkauksen vai rahan.
Jojo
 
Viestit: 80
Liittynyt: 25.09.2017 14:26
Paikkakunta: Tampere


Paluu Tarvikkeet, varusteet, välineet