Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Vanhoja vai uusia?

Vanhoja vai uusia?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 11.04.2015 18:16

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Vanhoja vai uusia?

ViestiKirjoittaja anne-marie » 11.04.2017 08:44

Lisäkysymys niille joilla on tietoa: mistä löytäisi käytettynä netistä? Tori on tuttu ja huuto.nettiä inhoan syvästi mutta muita?
anne-marie
 
Viestit: 17
Liittynyt: 14.03.2017 12:40

Re: Vanhoja vai uusia?

ViestiKirjoittaja Pandamamma » 11.04.2017 23:53

Itse olen löytänyt sitterin yms. Lähipaikkakuntien Facebook roskalava ryhmistä. Kirpputoreja ja kierrätyskeskuksia myös kiertänyt.
Tutit olen ostanut uutena mutta muuten kaikki muu on löytynyt ilmaiseksi tai maksanut muutaman euron.
Pandamamma
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11.04.2017 23:48

Re: Vanhoja vai uusia?

ViestiKirjoittaja Sorsa » 12.04.2017 18:24

Paljon oon kirppareilta ostanu vaatteita ym. Emmaljungan vaunut ostin lähikunnan facebook ryhmästä. Todella hyväkuntoiset oli ja kaikkea lisämatskua sain mukaan. Mm. matkarattaat, hyönteisverkon ja sadesuojan. Suosittelen käymään katsomassa kuitenki tavarat ennen ostopäätöstä. Itse aijon ostaa tutit, tuttipullot ( tai ainakin niihin sen tuttiosan) ja purulelut uutena, muuten olen kyllä käytettynä kaikkia ostanut ja ollut tyytyväinen.
Sorsa
 
Viestit: 3
Liittynyt: 12.04.2017 18:19


Paluu Tarvikkeet, varusteet, välineet