Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Äitiysvaatteet

Re: Äitiysvaatteet

ViestiKirjoittaja Minzu » 14.12.2020 15:22

Itse olen isosti plus kokoinen (housut kokoa 50-52) ja viikolle 19 olen pystynyt pitämään omia farkkuja ja vaatteita. Paidat, mekot, collarit ja leggarit menee ihan hyvin vieläkin, mutta farkut eivät enää. Ongelma onkin farkut. Tilasin netistä yhdet plus koon äitiysfarkut ja ne olivat ihan kamalat. Jouduin palauttamaan, eivät sopineet minulle yhtään. Ellokselta olen yrittänyt katsella äitiysfarkkuja, mutta sielläkin koot loppuvat 48. Ehkä pitäisi kokeilla, josko sen kokoiset kuitenkin istuisivat jalkaan kun yleensä vatsan kohta on venyvää resooria.

Omia farkkuja tosiaan olen pitänyt viikolle 19 asti, mutta niistä luovuin kun kesken koulutuspäivän farkut repesivät pyllysaumasta. :lol: Siinä oli naurussa pitelemistä ja täytyi olla pokkaa vetää 4 tunnin koulutuspäivä loppuun ja kotiin vielä bussilla. :D

Onneksi nyt on tullut pitkät paitulit/tunikat kauppoihin. Olenkin päätynyt käyttämään niitä ja leggareita lähes jokapaikassa. Mutta kyllä hyvät farkut olisivat siisti ja kiva, mutta mistä löytää äitiysversiot isokokoiselle.

Ulkoillessa kerrospukeutuminen on pop. Ja toistaiseksi tosiaan omat takit ja muut ovat sopineet.
Minzu
 
Viestit: 7
Liittynyt: 23.08.2020 17:24

Edellinen

Paluu Tarvikkeet, varusteet, välineet