Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Raskaus ja seksuaalisuus

Raskaus ja seksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 23.09.2016 19:57

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Raskaus ja seksuaalisuus

ViestiKirjoittaja nikki » 28.09.2016 14:55

Nämä fraasit on jotenkin niin kuluneet ja ne saa lukea ihan jokaisesta aihetta käsittelevästä tekstistä. Tästä puuttui vielä se "lohdutus" miten usein äiti saa halukkuutensa takaisin keskiraskauden aikana. Se saa olon tuntemaan aivan epänormaaliksi jos ei kaikista noista seikoista huolimatta halut palaudu. Itse olen yrittänyt puhua monista asioista neuvolassa. Saan aina luennon mistä milloinkin ja totean, että tosiaan neuvolaan mennään neuvottavaksi eikä kuultavaksi. Ja olen kyllä yrittänyt olla selkeämpi ja ilmaista paremmin sitä mitä kaipaan. Se ei ole auttanut. Harmi että kohdalleni on osunut juuri ne turhan innokkaat neuvojat ammattilaisista.
nikki
 
Viestit: 1
Liittynyt: 28.09.2016 14:35

Re: Raskaus ja seksuaalisuus

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 01.10.2016 17:22

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Parisuhde ja seksi