Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kuume ja oksentelu keskiraskaudessa

Kuume ja oksentelu keskiraskaudessa

ViestiKirjoittaja Tarleena » 19.02.2020 20:40

Moi

Olen raskaana 25+0 ja eilen illalla alkoi nenä vuotaa vetisesti. Yöllä kurkku kipeytyi. Aamulla tein päätöksen, etten ole työkuntoinen ja jäin kotiin. Aamupäivällä olin vielä suht virkeä, sain syödyksi ja hain apteekista raskauden aikana sopiviksi todettuja flunssalääkkeitä (suihkutettavaa sinkkiä ja nenäsumutetta). Tein vielä keittoa ruuaksi, sain hyvin syötyä. Iltapäivällä alkoi järkyttävä palelu ja yritin nukkua. En saanut unen päästä kiinni. Olin kuitenkin makoillut sängyssä palellen useamman tunnin, kun huomasin, että paha olo nostaa päätään. Nousin tekemään voileipiä, jotka sain syödyksi, vaikka ruokahalua ei ollut. Nukahdin sohvalle tunniksi. Herään järkyttävän huonoon oloon enkä ennätä syödä kun olen jo oksentamassa. Onko nämä kaikki normaaleita flunssan oireita raskaana? Ja tarvitseeko jossain vaiheessa olla huolestunut vauvan puolesta? En ole sairastanut tällä tavalla vuosiin.
Tarleena
 
Viestit: 2
Liittynyt: 27.01.2020 18:13

Re: Kuume ja oksentelu keskiraskaudessa

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 20.02.2020 18:43

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Hyvinvointi