Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Vauvan liikkeet ja liikunta

Vauvan liikkeet ja liikunta

ViestiKirjoittaja Maritte » 28.12.2019 13:03

Moi! Juuri alkoi rv 23 (todellisuudessa vauva taitaa olla pari päivää vanhempi). Liikkeitä olen tuntenut nyt selvästi noin neljän viikon ajan. Istukka on edessä, mikä vaimentaa liikkeiden tuntua.
Aina kun tunnen liikkeitä, olen tyytyväinen, mutta olen huomannut, että vauvalla on selvästi hiljaisia päiviä, jolloin tunnen vain muutaman liikkeen. Lisäksi olen ollut huomaavinani, että liikunnan jälkeen mahassa on paljon hiljaisempaa. Joskus tuntuu, että jopa seuraava päivä on hiljaisempi.
Toki tässä vaiheessa vaihtelua tuossa liikkeiden tuntemisessa varmaan on, ja muutenkin liikkeet on helpoin huomata, kun on itse hissuksiin ja rauhassa. Liikunta on minulle tosi tärkeää oman hyvinvoinnin kannalta ja siksi ärsyttää, kun aina jään pohtimaan, että eikö se nyt saa happea vai mikä on kun aina liikunnan jälkeen on hiljaista. Sattumaako vaan, vai onko joku muukin huomannut vastaavan trendin? Tai edes, että jotkut päivät vaan on hiljaisia? :) Vertaistuki olisi tervetullutta.
Maritte
 
Viestit: 2
Liittynyt: 28.12.2019 12:25

Paluu Hyvinvointi