Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Avantouinti raskaana

Avantouinti raskaana

ViestiKirjoittaja Katriina40 » 17.01.2019 10:41

Hei! Onko täällä avantouinnin harrastajia? Itse olen muina talvina säännöllisesti harrastanut lajia (aina saunan kanssa), mutta tänä talvena en ole uskaltautunut raskauden takia kuin kerran alkuraskaudessa.. Että onko jotain riskejä.. Mitään virallista tutkimusta, kun asiasta ei ilmeisesti ole ja monissa artikkeleissa sanotaan, että raskaana oleville avantouintia ei suositella.
Katriina40
 
Viestit: 1
Liittynyt: 17.01.2019 10:29

Re: Avantouinti raskaana

ViestiKirjoittaja Tere » 17.01.2019 20:31

Mä olen myös aiemmin käynyt mutta tänä talvena en ole uskaltanut kun hengästyn ja sydän alkaa hakkaamaan vähemmästäkin niin helposti nyt raskauden aikana. Muistan kyllä nähneeni raskaana olevia naisia avantosaunassa, sitä en tiedä onko kuinka suositeltavaa.
Tere
 
Viestit: 7
Liittynyt: 03.09.2018 16:54

Re: Avantouinti raskaana

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 17.01.2019 20:44

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Hyvinvointi