Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Vatsa sekaisin

Vatsa sekaisin

ViestiKirjoittaja Nanni » 29.04.2018 09:41

Minulla on ollut vatsa sekaisin ja löysällä nyt pari viikkoa. Olen nyt viikolla 11+2. Hain apteekista maitohappobakteereita, jotka alkuun tuntuivat hieman rauhoittavan vatsaa. Nyt kuitenkin pari viikkoa vaivan kanssa eläneenä mietin, että pitääkö olla huolissaan? Onko ihan normaalia? :roll:
Nanni
 
Viestit: 6
Liittynyt: 13.03.2018 20:15

Re: Vatsa sekaisin

ViestiKirjoittaja majsan » 30.04.2018 12:43

Hei, minulla on ollut sama tilanne jo muutaman viikon ajan. Vatsa sekaisin yhdistettynä voimakkaaseen ylävatsan turvotukseen. Tuolta toisesta keskustelusta luin, että olisi vain suoliston reagoimista raskauteen. Neuvolassa ei osattu sanoa, mistä on kyse, mutta apteekista sain ripulilääkkeen, joka rauhoitti vatsan. Lääke ei imeydy verenkiertoon, eli ei ole vahingollista sikiölle - näin sanottiin apteekissa ja lääkkeen tuoteselosteessa. Pahoinvointia lääke ei poista, mutta yksi tukala vaiva vähemmän... Katsotaan nyt, miten pitkään tätä jatkuu. Voimia sinne!
majsan
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.04.2018 08:42

Re: Vatsa sekaisin

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 30.04.2018 18:37

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 760
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Hyvinvointi