Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 06.11.2017 19:25

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus

ViestiKirjoittaja Laurichie » 25.03.2019 16:29

Jos TSH on noussut (nyt 6.3), tarkoittaako tämä että sikiö käyttää ensimmäisenä thyroxinia ja minulla on vajaus ja ollaanko molemmat vähillä tässä? Olen rv:llä 15 ja lääkitys minulla on kyllä ja sitä säädetään. Jossain luki kuitenkin, että tärkeintä sikiön kehityksen kannalta on, että T4-V on kunnossa (tämä on vielä viitearvojen sisällä 14.1)? Kauhea stressi ja huoli tuleeko tästä pysyviä vaurioita lapsen kehitykseen. Raskauden alussa arvot olivat hyvät, mutta nyt 6 viikon aikana lähteneet kyykäämään.
Laurichie
 
Viestit: 4
Liittynyt: 07.03.2019 14:19

Re: Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaus

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 26.03.2019 21:08

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 752
Liittynyt: 22.05.2014 14:55


Paluu Hyvinvointi