Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Jalkojen krampit/suonenvedot

Jalkojen krampit/suonenvedot

ViestiKirjoittaja Tuhuli » 28.08.2023 21:00

Millaisia kramppeja tai suonenvetoja teillä on jaloissa? Haittaako autolla ajamista? Itsellä RV 27 ja päivisin/aamuisin pohkeet kramppailee. Menee ohi yleensä varsin nopeasti venyttelemällä, mutta autolla välillä pidempiäkin matkoja työn takia ajavana, mietin onkohan niistä mahdollista aiheutua vaaraa liikenteessä jos sattuisi silloin tulemaan. Onko kokemuksia?
Tuhuli
 
Viestit: 1
Liittynyt: 15.06.2023 10:17

Re: Jalkojen krampit/suonenvedot

ViestiKirjoittaja emilija » 29.08.2023 08:48

Hei,

Mulla tullut rajuja suonenvetoja pohkeisiin jo monta kuukautta tässä raskaudessa. Tulevat öisin/aamuisin nukkuessa. Tämän takia olen nukkunut erittäin huonosti ja tilanne johti lopulta jopa sairaslomaan väsymyksen takia. Mitkään keinot eivät ole auttaneet mulla. Hereillä ollessa ei tule suonenvetoja lähes ikinä. Tsemppiä vaivaan!
emilija
 
Viestit: 8
Liittynyt: 14.03.2023 12:44

Re: Jalkojen krampit/suonenvedot

ViestiKirjoittaja PH_ » 04.09.2023 11:14

Minulle on tullut yöllä jos en ole paljon kävellyt päivällä. Noin tunnin kävely päivällä on selvästi auttanut mua.
PH_
 
Viestit: 2
Liittynyt: 18.03.2023 23:50

Re: Jalkojen krampit/suonenvedot

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 04.09.2023 19:16

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Hyvinvointi