Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kosmetiikka

Kosmetiikka

ViestiKirjoittaja Riitta80 » 17.05.2024 04:58

Olen 5+3 viikolla ja hiikan strrssaa tuo naiseiden ylläpitäminen. Kaikki tuntuu olevan ei.

Meikkaava nainen olen, kotona suihkugeeliä ja värjäytille hiuksille shampoota joissa tuoksuja. Hiikset on värjätty punaiseksi ja yleensä käytän niihin sävytteitä ja suoravärejä. Mutta kun oon raskaana pitääkö kaikki lopettaa?

Jos laitan värin hiuksiin niin ettei se osu päänahkaan onko se silloin ok? Mitä meikkejä voi turvallisesti käyttää? Miten ripsipidennykset? Olen nähnyt raskaana olevillakin niitä vai huollatanko ripset vasta viikolla 13? Omiten kaikki pesuainet ym? Joudunko tuoksuaineet heittämään roskiin?
Riitta80
 
Viestit: 17
Liittynyt: 10.08.2022 07:53

Re: Kosmetiikka

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Nina » 17.05.2024 17:22

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Nina
 
Viestit: 767
Liittynyt: 22.05.2014 14:55

Re: Kosmetiikka

ViestiKirjoittaja Riitta80 » 24.05.2024 02:08

Neuvolaankin juttelin ja sanoivat että raskaana oleva voi meikata ja on naisiakin jotka saaneet lapsia ripsihuollosta huolimatta. Huollatan ripseni. Eipä harvat kerrat vaikuta.
Riitta80
 
Viestit: 17
Liittynyt: 10.08.2022 07:53


Paluu Hyvinvointi