Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

Kuinka pian kotiin synnytyksen jälkeen?

Kuinka pian kotiin synnytyksen jälkeen?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 02.02.2015 13:26

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51

Re: Kuinka pian kotiin synnytyksen jälkeen?

ViestiKirjoittaja marsu » 07.02.2015 21:46

Hei! Itse en rohkenisi lähteä kotiin kuin vasta 3-4vrk synnytyksen jälkeen. En olisi huomannut esikoisestani keltaisuutta, joka ilmeni juuri 3 vrk synnytyksen jälkeen. Toisaalta kotona pystyy itse rentoutumaan, nukkumaan ja siten palautumaan nopeammin, kuin sairaalan kapeissa sängyissä ja päivittäisten rutiinien sykkeessä. Esikoisen kanssa oltiin synnärillä 6 vrk, koska seurattiin bilirubiiniarvoja ja sydämen sivuääniä. Olin myös itse aika huonossa kunnossa ensimmäiset 3 vrk, kävelin seiniä pitkin, enkä jaksanut esim. kylvettää vauvaa, kun huippasi niin paljon. Mutta pari päivää myöhemmin olin jo paljon vahvemmassa kunnossa.
marsu
 
Viestit: 1
Liittynyt: 02.12.2014 16:36

Re: Kuinka pian kotiin synnytyksen jälkeen?

ViestiKirjoittaja Terveydenhoitaja Hanna » 12.02.2015 21:43

Tämän vastauksen on kirjoittanut terveydenhoitaja tai lääkäri. Terveydenhuollon ammattilaisten vastaukset näytetään vain iPana Äitiys-palveluun rekisteröityneille käyttäjille.

Rekisteröidy iPana Äitiys-palveluun ja ota sähköinen äitiyskortti käyttöösi ilmaiseksi osoitteessa www.ipana.fi!
Avatar
Terveydenhoitaja Hanna
 
Viestit: 479
Liittynyt: 27.05.2014 14:51


Paluu Synnytys