Hei vierailija! Jos haluat osallistua keskusteluun, kirjaudu sähköiselle äitiyskortillesi ja klikkaa Keskustelu-linkkiä!
Rekisteröidy

järkyttävää paineen tunnetta

järkyttävää paineen tunnetta

ViestiKirjoittaja Mommy92<3 » 18.03.2018 22:28

Hei! Eli olen rv 39+5 ja tänään autossa istuessani tunsin ihan ala vatsalla todella kovaa ja ikävää paineen tunnetta osittain myös tuolla alakerrassa ;) näitä kipukohtauksia toistui todella moneen otteeseen ja niiden aikana oli vaikea liikkua ja hengittää. roikuin siinä kauhukahvassa ja koitin jotenkin olla. tiedän että vauva on laskeutunut jo suht alas ja kohdunsuu on 2 sormelle auki sekä kaulaa oli noi1-2 senttiä jäljellä noin viikko sitten äp polin tarkastuksessa. paineen tunne on tuttu juttu jo viikkojen ajalta mutta ei ole kertaakaan ollut tätä luokkaa :roll: lisättäköön vielä että muutamana iltana on myös tuntunut lievää ei niin kipeitä kuukautismaista jomottelua. Mahtaakohan nämä nyt meinata synnytyksen alkamista lähipäivinä vai voiko tälle löytyä jotakin muuta selitystä. raskaus on kolmas joten tiedän miltä supistukset tuntuvat. tälläistä vain ei ole tullut kertaakaan koettua :o
Mommy92<3
 
Viestit: 6
Liittynyt: 06.01.2018 20:13

Re: järkyttävää paineen tunnetta

ViestiKirjoittaja Jojo » 19.03.2018 17:48

Mulla tuli esikoisesta muutama päivä ennen synnytyksen alkamista saman kuuloista kipua. Sitä oli vain sinä yhtenä päivänä yhden hetken verran, vissiinkin vauva asettautui lähtökuoppiinsa tms.
Jojo
 
Viestit: 80
Liittynyt: 25.09.2017 14:26
Paikkakunta: Tampere

Re: järkyttävää paineen tunnetta

ViestiKirjoittaja Mommy92<3 » 19.03.2018 19:20

Mahtaisikohan olla sitten niin että olisi tämäkin nyt lähtö kuopissa valmis tulemaan :) käynnistyikö sulla supistuksilla vai vesien menolla?
Mommy92<3
 
Viestit: 6
Liittynyt: 06.01.2018 20:13

Re: järkyttävää paineen tunnetta

ViestiKirjoittaja Jojo » 22.03.2018 01:27

Oksentamalla :D supistukset alko kun 6h olin oksentanu ja oksentaminen loppui, vedet meni siitä n. tunnin päästä mutta lapsi tulikin vasta n. 3 päivän kuluttua. Mutta sulla on niin paljon noita viikkoja että oliskohan just sitä että kroppa ja vauva alkaa valmistautumaan?
Jojo
 
Viestit: 80
Liittynyt: 25.09.2017 14:26
Paikkakunta: Tampere

Re: järkyttävää paineen tunnetta

ViestiKirjoittaja EmiliaH » 16.06.2018 18:44

Mulla ollut ihan samanlaista viime päivinä, vko 36 menossa. Eilen tuli aivan jäätävä paineen tunne alapäähän ja vihlovia kipuja, kesti noin iltapäivä-kahdesta ihan yöhön saakka, illalla kun katsoin peiliin oli vatsani mielestäni laskeutunut.

Kai ne vaan liittyy siihen että vauva on valmiimpi ja valmiimpi tulemaan ulos :)
EmiliaH
 
Viestit: 4
Liittynyt: 13.03.2018 10:12


Paluu Synnytys